Edukacja wczesnoszkolna w języku angielskim

Edukacja dzieci to moja największa pasja. Dzięki badaniom z dziedzin psychologii oraz neurologii wiemy już, że mózg uczy się cały czas. Carol Dweck sformułowała teorię Growth Mindset, która zwraca uwagę na nasze nastawienie do procesu uczenia się. W mojej pracy stawiam właśnie na tworzenie sprzyjającego środowiska, wyposażanie dzieci w narzędzia, jasne określanie kroków do osiągnięcia celu oraz społeczną naturę uczenia się. Dążę do tego, aby każdy uczeń wierzył, że wszystkie drzwi stoją przed nim otworem. Moje zajęcia nie są ciche, zachęcam do dyskusji na forum, z partnerem, w grupach, daję na to czas. Innym priorytetem w mojej pracy jest dobrostan oraz zdrowie psychiczne uczniów. Od początku skupiamy się na rozpoznawaniu, nazywaniu oraz szanowaniu własnych uczuć. Uczymy się nazywać, komunikować własne potrzeby oraz wspólnie podchodzić do procesu rozwiązywania problemów. J. Faber ma całą gamę przetestowanych strategii jeśli chodzi o dialog z dzieckiem. W komunikacji z moim 3-letnim synkiem jest dla mnie nieocenioną pomocą. Jestem absolwentką Kolegium Językowego Uniwersytetu Warszawskiego, University of Westminster w Londynie oraz posiadam QTS (kwalifikacje nauczycielskie z Wielkiej Brytanii). Moje wieloletnie doświadczenie w pracy zdobyłam w Londynie. Prywatnie jestem miłośnikiem jazdy na rowerze oraz przebywania w plenerze. Bliskie są mi różnorakie sporty, a szczególnie siatkówka, narty oraz tenis stołowy.