Poznaj naszych nauczycieli

religia

Absolwentka Uniwersytetu im M.Kopernika w Toruniu oraz Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

Nauczyciel języka polskiego z wieloletnim stażem oraz katecheta. Organizator Wieczorów Uwielbienia Pana Jezusa oraz wielu projektów unijnych i akcji dla Hospicjum i Domu Samotnej Matki. Od kilku lat na zaproszenie Misjonarzy Krwi Chrystusa prowadzę wykłady podczas rekolekcji. W czasie wolnym organizuję szkolenia dla PUP i MOPS w zakresie kosmetologii i dress-code.

W swojej pracy staram się z pasją przekazywać dzieciom wiedzę w taki sposób aby wyzwolić w nich wrażliwość,empatię i entuzjazm.

edukacja wczesnoszkolna

Absolwentka Wczesnej Edukacji z Nauczaniem Języka Angielskiego na Uniwersytecie Gdańskim oraz Filologii Angielskiej w Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych UG.

Każdego dnia staram się uczyć się od ucznia, stawiać się w jego położeniu tak, abym mogła zrozumieć, co on rozumie, i poznać sposób, w jaki on poznaje.

Zebra to mój znak rozpoznawczy, jednak świat postrzegam nie tylko w czarno-białych barwach.

nauczyciel wf-u

Absolwent AWFiS w Gdańsku, trener II klasy w koszykówce, instruktor windsurfingu, instruktor narciarski, instruktor pływania, żeglarz jachtowy, sternik motorowodny, kierownik wypoczynku oraz wychowawca kolonijny

Oprócz tego jestem zapalonym kitesurferem i snowbordzistą. Aktywnie gram w amatorskich ligach koszykówki w Trójmieście. Jestem wychowawcą medalistów Mistrzostw Polski oraz Mistrzostw Pomorza w koszykówce. Kocham pracę z dziećmi i czerpię ogromną satysfakcję z każdego małego i dużego sukcesu moich podopiecznych, ale przede wszystkim ,,jestem człowiekiem i nic, co ludzkie nie jest mi obce”.

język polski

Nauczyciel j.polskiego i etyki z wieloletnim stażem. W szczególności interesuje mnie edukacja poprzez teatr i film. Jestem autorem wielu publikacji metodycznych, testów, scenariuszy lekcji i recenzji. Przez ponad 20 lat byłam doradcą języka polskiego w CEN i GODN.

Poza zajęciami z młodzieżą i nauczycielami, prowadzę ćwiczenia ze studentami w AMW. Od lat pracuję jako egzaminator, członek komisji Wojewódzkiego Konkursu Języka Polskiego, organizator (wespół z Gdyńską Szkołą Filmową) Ogólnopolskiego Konkursu Filmowego Młode Albatrosy.

Ściśle współpracuję z Teatrem Miejskim, Festiwalem Polskich Filmów Fabularnych, Uniwersytetem Gdańskim, Wytwórnią Filmów Dokumentalnych i Fabularnych w Warszawie. Ukończyłam w PAN Studia Podyplomowe Nowe Gimnazjum i Szkołę Główną Mistrzostwa Edukacyjnego.

edukacja wczesnoszkolna

Absolwentka Filologii Angielskiej Uniwersytetu Gdańskiego, Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych oraz studiów podyplomowych z zakresu Zintegrowanej Wczesnej Edukacji. Uczestniczka wielu szkoleń, warsztatów i konferencji metodycznych.

W mojej codziennej pracy przyświeca mi motto "Children must be taught how to think, not what they think." Margaret Mead. Zapraszam dzieci do częstych spotkań z książką, podróży w świat fantazji i kreatywnego rozwijania swoich pasji. Chcę, by poznały czym jest szacunek i empatia oraz doceniały wartość przyjaźni. Postrzegam naukę w szkole jako przygodę, która ma przygotować dzieci do samodzielności i dojrzałości.

matematyka

Moją pasją od zawsze była matematyka, dlatego tez wybrałam taki kierunek studiów. Dzięki temu, że mój zawód jest równocześnie moim zainteresowaniem, wykonuję go z wielkim zaangażowaniem i zadowoleniem.

Oprócz matematyki interesuję się architekturą wnętrz oraz podróżami.

język angielski i nauki społeczne

Urodziłem się w Zimbabwe ale od 8 roku zycia mieszkałem w Anglii. Tam na Uniwersytecie studiowałam literaturę angielską i historię i w 2002r. uzyskałem uprawnienia pedagogiczne. Ponad 10 lat naczyałem angielskiego, literatury angielskiej, prowadziłem zajęcia Film/Media/Media/Teatr. W Polsce mieszkam od 2012 roku.

Moje hobby to czytanie, gra na gitarze, literatura, gra w piłkę nożną i oglądanie filmów.

język polski w klasach 0-III

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Oligofrenopedagogika na wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego oraz licznych studiów podyplomowych: terapii pedagogicznej, edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, logopedii, a także kursów doskonalących, m.in. rocznego kursu reżyserii teatralnej, kursu budowy lalek teatralnych u legendarnej założycielki Teatru Miniatura Ewy Totwen.

Staram się korzystać w pracy z dziećmi z bogatego doświadczenia zawodowego, także pozaszkolnego: w teatrze, radiu i prasie. Za myślą Korczaka, jestem wielbicielką i orędowniczką szacunku dla dziecka, dla jego niewiedzy, dla niepowodzeń i łez, dla tajemnic i wahań...

Lubię podróże, góry, kajaki, a najbardziej powroty do mojego kaszubskiego domu, pełnego dzieci, zwierząt i książek.

konwersacje & plastyka

Posiadam 30 letnie doświadczenie w nauczaniu. Edukacja jest podstawą naszego rozwoju. Całe życie się uczymy, rozwijamy naszą kreatywność, wyobraźnię i możliwość krytycznego myślenia.

Rezultatem edykacji jest łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz podejmowania wyzwań otaczającego nas świata.

Uczę konwersacji poprzez zabawę i zainteresowanie sztuką mając nadzieję, że język angielski zostanie przyjacielem naszych uczniów na zawsze.

W wolnym czasie jestem oddany sztuce w swojej nawet najbardziej zwariowanej formie.

edukacja wczesnoszkolna

Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z tytułem magistra filologii angielskiej oraz studiów podyplomowych z zakresu Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Gdańskim.

Doświadczenie zdobyte podczas pracy w szkole międzynarodowej, jak i praca w szkołach językowych sprawiły, że chcę swoją przyszłość związać z nauczaniem.

W wolnym czasie lubię uczyć się języka rosyjskiego i francuskiego.

język niemiecki

Jestem absolwentką Filologii Germańskiej i Lingwistyki Stosowanej na Uniwersytecie Gdańskim. W pracy z dziećmi i młodzieżą staram się zarazić ich miłością do nauki języków obcych.

Uważam, że możliwość komunikowania się różnymi językami poszerza nasze horyzonty i rozwija wiedzę.

Moją pasją są również podróże, poznawanie nowych kultur i miejscowych zwyczajów. W wolnej chwili, jeśli takową znajdę, oddaję się czytaniu kryminałów oraz nauce języka hiszpańskiego.

nauczyciel informatyki

Pierwsi informatycy pojawili się w latach 80-tych. Przez ten czas powstała niezliczona ilość nowych technologii w zakresie gromadzenia, przekazywania i przetwarzania informacji. Jak nadążyć za tym błyskawicznym rozwojem i wdrożyć w to dzieci? Tym zajmuje się ja. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego o profilu informatycznym.

Jak powiedział Albert Einstein „Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, bo wiedza jest ograniczona”. Z wyobraźnią tworzymy na zajęciach to, co przydatne i interesujące.

Po twórczej pracy z komputerem wydobywam endorfiny podczas gry w squasha, jazdy na rolkach lub biegania.

język polski – nauczanie początkowe

Absolwentka Nauczania Początkowego na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Gdańskiego, Neptun School of English, ESL- USA.

Moim marzeniem zawsze było uczyć tak, aby ci, którzy są uczeni dobrze się bawili, a przy tym rozwijali twórczy potencjał, nie zapominając o kaligrafii:) i ortografii:).

Bardzo bliskie są mi słowa Janusza Korczaka: „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat".
Myślę, że uśmiech i pogoda ducha to mój znak rozpoznawczy ( ...jeszcze słabość do lodów i czekolady). Bycie optymistką po prostu mi się podoba i jest zgodne z moją naturą.

wychowawca świetlicy

Absolwentka Pedagogiki na Akademii Marynarki Wojennej i Akademii Pomorskiej oraz studiów podyplomowych Matematyki i Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej.

Dla mnie nauczanie jest doświadczaniem otoczenia. Każdy z nas jest uczniem i odkrywa tajemnice świata w każdej podejmowanej aktywności. Moją rolą jest wskazać początek i możliwości, jakie daje wejście na daną ścieżkę, a wszystkie zebrane po drodze umiejętności są tym, czego nam nikt nie odbierze.

Nie ma takiej rzeczy, której nie spróbuję zrobić.

psycholog szkolny

Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Gdańskim, studiów podyplomowych z zakresu psychologii klinicznej na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym oraz studiów podyplomowych z zakresu terapii pedagogicznej i socjoterapii

Stawiam sobie za zadanie, by każde dziecko uczęszczające do naszej szkoły mogło czuć się ważne, mądre i rozumiane.

Od września do czerwca pakuję się we wszystkie zauważone problemy po to, byśmy razem uczyli się je rozwiązywać i wyciągali z nich wnioski na przyszłość. Dzielę włos na czworo, by dotrzeć do przyczyn różnych szkolnych zjawisk, z tego też powodu widać mnie z daleka. Lubię wsłuchiwać się w rytm szkoły. W czasie wolnym pakuję plecak, dzielę czas z przyjaciółmi i słucham siebie.

wychowanie fizyczne

Ukończyłem Akademię Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku ,kierunek wychowanie fizyczne. Od najmłodszych lat uprawiałem piłkę koszykową, najpierw Podstawowej Szkole Sportowej, a następnie w Sportowym Liceum Ogólnokształcącym. Do momentu ukończenia studiów byłem czynnym zawodnikiem, obecnie gram dla przyjemności w ligach amatorskich.

Od lat jestem wielkim fanem ligi NBA ,poza tym interesuję się muzyką, filmem, książką, motoryzacją i podróżami. W mojej pracy najważniejsze jest dla mnie zachęcanie uczniów do całożyciowej aktywności fizycznej i dbania o zdrowie. Wierzę, że każda osoba jest w stanie znaleźć sobie sport albo inną formę aktywności ruchowej, która będzie jej sprawiać przyjemność.

nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej w języku angielskim

Absolwentka Edukacji Wczesnoszkolnej i Logopedii na Uniwersytecie Gdańskim, Pedagogiki (magisterskich studiów uzupełniających), Filologii Angielskiej w Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych na Uniwersytecie Gdańskim

Po ukończeniu liceum planowałam zostać inżynierem. W tamtym czasie nawet nie przypuszczałam, że moje miejsce może być zupełnie gdzie indziej. W ASP pracuję od 12 lat. Patrzę na świat oczami Marii Łopatkowej, która zachwyciła mnie swoją pedagogiką serca. Wierzę, że najważniejszym celem wychowania jest mądra miłość do świata i do ludzi. Nauczyciel to osoba kochająca dzieci, wspierająca je w poszukiwaniu własnej drogi życiowej. To ktoś bezinteresowny, autentyczny, ktoś kto jest obecny całym sercem. Jak uczyć? Patrzeć, widzieć i odpowiadać z miłością na otoczenie. Zarówno nauczyciel, jak i jego uczniowie współtworzą edukację, wzajemnie się od siebie ucząc. Jakie metody stosować? Takie, które naturalnie się pojawią lub też zaproponują je nam nasi uczniowie. A jeśli któreś z nich się nie sprawdzą, to zawsze można to namalować lub zaśpiewać ;-)

W czasie wolnym śpiewam, maluję, jeżdżę na rowerze, pływam kajakiem, chodzę na długie piesze wycieczki.

kierownik projektów edukacyjnych

Jestem absolwentką Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, na kierunku Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza. Od blisko 10 lat jestem związana z realizacją różnego rodzaju projektów edukacyjnych finansowanych z zewnętrznych źródeł. Swoje doświadczenie zdobywałam między innymi pracując jako Specjalista ds. projektów na Uniwersytecie Gdańskim oraz Dyrektor ds. rozwoju w portugalskiej firmie szkoleniowej.

Moją pracę w szkole traktuję jako PROJEKT, którego głównym celem jest umożliwienie uczniom wielokierunkowego rozwoju wykraczającego poza ramy podstawy programowej. Pragnę zrealizować ten CEL poprzez: organizację międzynarodowej wymiany młodzieży (między innymi poprzez program Erasmus+), oraz proponowanie uczniom stymulujących doświadczeń, mających inspirować ich do niekonwencjonalnego myślenia i rozwijania swoich pasji (między innymi konkursy międzynarodowe). WSKAŹNIKIEM realizacji tego celu będzie dla mnie wyposażenie uczniów w poczucie bycia „obywatelem świata” gotowym mierzyć się z wyzwaniami przyszłości.

Prywatnie jestem mamą dwójki urwisów mieszkającą w uroczej małej wiosce pod Trójmiastem. Zdradzę wam też, mój mały sekret …. gdy tylko mam możliwość, oglądam Gwiezdne Wojny, przygody Avengers i X-men. To mój niezawodny sposób na oderwanie się od rzeczywistości.

terapia logopedyczna

Absolwentka Pedagogiki Społecznej oraz Podyplomowego Studium Logopedycznego na Uniwersytecie Gdańskim

Czerpię prawdziwą radość z bycia razem z dziećmi. Szanuję je i chciałabym być dla nich wsparciem, w podążaniu własną drogą. W pracy kieruję się słowami Janusza Korczaka "Dziecko chce być dobre. Jeśli tego nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż".

Kocham góry, turystycznie nieobojętna wędruję przez życie ze śpiewem na ustach. Jestem miłośniczką papierowych książek i pasjonatką języka ojczystego. W pracy dla ludzi hołduję przekonaniu, że nikt nie pozostaje obojętny na uśmiech :)

nauczanie zintegrowane / edukacja wczesnoszkolna

Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Gdańskim z brytyjskimi kwalifikacjami - Qualified Teacher Status (QTS) in England.

“A hundred years from now it will not matter what my bank account was, the sort of house I lived in, or the kind of car I drove... but the world may be different because I was important in the life of a child”

Forest E. Witcraft

nauczycielka historii oraz etyki w szkole

Absolwentka KUL-u i Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku politologia oraz UKSW w Warszawie na kierunku etyka. Później ukończyła podyplomowo politologię na Uniwersytecie Gdańskim oraz etykę na UKSW w Warszawie.

Uczę już tyle, że sama jestem jak historia. Dla mnie historia naprawdę jest ,magistra vitae” i chcę tym przeświadczeniem podzielić się z uczniami. Ale chcę też, aby była to nauka żywa, barwna i ciekawa. Sami przecież piszemy historię, musimy więc ją rozumnie kreować. Każdy przedmiot może być źródłem wiedzy.

Lubię literaturę historyczną i sensacyjną, ale najbardziej podróże odkrywające ciekawą przeszłość. Z uczniami najciekawsze wyprawy organizuję w polskie góry bo to wspaniały i mądry relaks po wytężonej pracy.

biologia

Od ponad 15 lat nauczam biologii i każdy z tych 5475 dni był dla mnie przygodą, w którą wyruszałam razem z dociekliwymi umysłami moich uczniów. Cieszy mnie myśl, że jeszcze wiele takich wypraw przed nami.

chemia

Jestem absolwentką Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego.

Specjalizuję się w zarażaniu dzieci ciekawością świata. Gdy eksperymentują - poznają jego tajniki. Uważam, że nauka to zabawa, a zabawa to nauka! Wykonywanie doświadczeń chemicznych to fascynująca i niezwykle pouczająca przygoda, która procentuje u dzieci zgłębianiem zainteresowań z dziedzin ścisłych. Eksperymenty to połączenie świetnej zabawy i sporej dawki wiedzy. Podczas ich trwania dzieci zamieniają się w małych naukowców odkrywających przyrodnicze ciekawostki. Motto, z którym rozpoczynam każdy dzień pracy brzmi:

„Uczyć chemii bez wykonywania doświadczeń, to jak pisać wiersze nie potrafiąc czytać”.

nauczanie początkowe

Absolwentka Wczesnej Edukacji z Nauczaniem Języka Angielskiego na Uniwersytecie Gdańskim i studiów II stopnia z Nauczania Języka Angielskiego na Gdańskiej Wyższej Szkole Humanistycznej.

W pracy z dziećmi najbardziej cenię ich spontaniczność, bezpośredniość i ciekawość świata. Bardzo ważna jest dla mnie atmosfera na lekcji, uważam, że pozytywna relacja z nauczycielem sprzyja przyswajaniu nowej wiedzy i umiejętności.

"Kiedy dziecko się śmieje, śmieje się cały świat" Janusz Korczak

 

przyroda, geografia, technika, wicedyrektor

Doktor Nauk o Ziemi Uniwersytetu Gdańskiego, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu przyrody i techniki również na Uniwersytecie Gdańskim.

„Przyroda jest nieskończoną dziedziną, której środek leży wszędzie, a zakres nigdzie”
Albert Schweitzer

Nauczanie przyrody jest bezkresną podróżą dającą mi możliwość realizowania swoich pasji, a praca z uczniami sprawia mi ogromną satysfakcję. Podziwiam doskonały świat natury i próbuję oddać jego piękno w każdym wymiarze.

język polski

Jestem absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego wydziału Filologii polskiej oraz podyplomowych studiów pedagogicznych Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni. Zarówno w pracy jak i w życiu fascynują mnie wyzwania, ruch, nieograniczone możliwości oraz świeżość spojrzenia. U swoich podopiecznych pragnę wzbudzić miłość do języka polskiego, sprowokować do dociekliwości i poszukiwań, wyzwolić wrażliwość, empatię oraz entuzjazm w zderzeniu z pięknem słowa. Wtórując czeskiemu pedagogowi - Janowi Amosowi Komeńskiemu - daję wiarę powiedzeniu:

„Nauka rozpoczynać się musi od zmysłowych spostrzeżeń, a nie od opisów rzeczy słowami.”

Według mnie kluczem do sukcesu w edukacji nauczycielskiej jest model nauczania otwartego. Na równi z doskonałym przygotowaniem merytorycznym plasuję dobry kontakt z uczniami, rozmowy na różnorodne tematy, podzielanie pasji, umiejętność słuchania, nacisk na działanie w grupie oraz dbanie o dobrego ducha zespołu klasowego. Staram się by na moich lekcjach nie zagościła nuda prowadząc je żywiołowo i z pomysłem. Oczywistym jest, że sukcesy wychowanków działają na mnie bardzo motywująco, jednak największą nagrodą jest błysk w oku uczniów oraz zaangażowanie podczas zajęć. Co to znaczy być dobrym nauczycielem? Dla mnie odpowiedź może być tylko jedna – dobry nauczyciel to nauczyciel twórczy i poszukujący, aktywny, otwarty na wszystko co nowe, partnerski w dialogu nauczyciel – uczeń.

W wolnych chwilach relaksuję się uprawiając pływanie i biegi, eksperymentując w kuchni, piknikując z rodziną, a wieczorami delektując się książką przy akompaniamencie blasku aromatycznych świec. Uwielbiam czystość i prostotę białych skandynawskich wnętrz oraz obserwowanie żeglujących córek. Uważam się za osobę szczęśliwą i spełnioną; mieszkam nad ukochanym morzem, mam fantastyczną rodzinę oraz pracę, która jest moją pasją a zarazem fascynującą przygodą.

nauczyciel j. angielskiego

Bycie nauczycielem od ponad 30 lat wiele mnie nauczyło i cieszy mnie, że wciąż się uczę. Lubię skupiać uczniów na odpowiedziach na pytania: ,,co?”, ,,jak?”, ,,dlaczego?”.

,,Co” dotyczy przedmiotu. Równie ważne jest ,,jak” – to znaczy, by nauczyciele i uczniowie byli świadomi indywidualnych sposobów uczenia się, różnorodnych strategii w nauce, naszych mocnych i słabych stron. Ostatni składnik, ,,dlaczego”, dotyczy przyczyn, dla których uczymy się czegoś, tego jak jest to istotne oraz sposobów wykorzystywania nabywanej wiedzy i umiejętności w szkolnych i w życiowych sytuacjach.

Wszystko to znajduje odzwierciedlenie w całym procesie uczenia się i mam nadzieję, że przez takie rozmyślanie nad nim uda nam się osiągnąć jeden z głównych celów z misji naszej szkoły, czyli inspirowanie uczniów do wnoszenia radości i pasji w uczenie się i chęci nauki przez całe życie.

edukacja wczesnoszkolna

W nauczaniu najważniejsze jest dla mnie budowanie poczucia bezpieczeństwa, efektywna komunikacja oraz dogłębne zrozumienie potrzeb dzieci.

Lekcje mają być przygodą, zabawą oraz sposobem na rozwijanie kreatywności.Dobry nauczyciel sprawia, że dzieci są uśmiechnięte, otwarte i nie boją się nowych wyzwań.

Co lubię? Pływać w ciepłym morzu, tańczyć, odpoczywać w ogrodzie. Bardzo lubię brytyjskie filmy i powieści. Sushi to moje ulubione danie.

nauczyciel muzyki

Absolwentka Wydziału Dyrygentury Chóralnej, Edukacji Artystycznej, Muzyki Kościelnej i Rytmiki w Akademii Muzycznej w Gdańsku oraz podyplomowych studiów Emisji Głosu przy Akademii Muzycznej w Bydgoszczy.

Gram na flecie poprzecznym i fortepianie, moją pasją jest śpiew we wszystkich odsłonach - od solowego, przez zespołowy, na chóralnym skończywszy. Jestem również wykładowcą Akademii Muzycznej w Gdańsku, gdzie kształcę młodych adeptów edukacji muzycznej. Podczas tych wspólnych zajęć ze studentami i dziećmi ciągle przekonuje się, jak duży wpływ na wielopłaszczyznowy rozwój dziecka ma umuzykalnienie i wrażliwość muzyczna, dlatego w swojej pracy dążę do rozwijania artystycznych pasji każdego ucznia, starając się nauczyć świadomego odbioru sztuki, jak również wyrażania siebie poprzez muzykowanie.

Uwielbiam spędzać czas z rodziną i cieszyć się naturą i sielskim życiem na wsi.

zajęcia świetlicowe i wyrównawcze

Absolwentka Pedagogiki i studiów podyplomowych z zakresu Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej

W mojej pracy zwracam uwagę na to, aby uczniowie czuli się na zajęciach swobodnie, komfortowo i bezpiecznie, a nauka była dla nich przyjemnością.

Uwielbiam słońce – z parasolem mi nie do twarzy.

konwersacje

Pochodzę z Republiki Irlandii. Przeprowadziłam się do Gdańska w 2014 roku. Zaczęłam nauczać języka angielskiego dziesięć lat temu w Argentynie. Nauczałam tam poziomów B2 i C1 zgodnie z programem ALTE (THE ASSOCIATION OF LANGUAGE TESTERS IN EUROPE). Podczas mojego pobytu w Argentynie ukończyłam różne kursy językowe oraz uczestniczyłam w seminariach na temat różnorodnych metod pedagogicznych. Tam odkryłam pasję do nauczania języków i postanowiłam rozpocząć studia filologiczne. Rozpoczęłam więc naukę na Uniwersytecie w Limerick w Irlandii. Po trzech latach zadecydowałam dokończyć studia w Polsce. Wybrałam WSJO w Poznaniu i tam ukończyłam studia licencjackie na wydziale języków nowożytnych.

Prywatnie lubię spędzać czas na świeżym powietrzu bawiąc się z moimi dziećmi, spacerując, wędrując i ostatnio - zbierając grzyby w lesie. Moja rodzina w Irlandii jest bardzo muzykalna. Wielu moich kuzynów to profesjonalni wokaliści. 

Uważam, że zadaniem nauczyciela jest przeprowadzenie uczniów przez etap edukacji oraz wydobycia wszystkich ich najlepszych cech. Należy zadbać o potrzeby każdego dziecka, a różnice powinny być szanowane i pielęgnowane. Albert Einstein napisał: "Każdy jest geniuszem. Ale jeśli osądzisz rybę na podstawie jej umiejętności wspinania się na drzewa, to przez całe życie będzie myśleć, że jest głupia.”

gramatyka języka angielskiego, nauki społeczne

Absolwentka Anglistyki i Nauk Społecznych na Uniwersytecie Gdańskim

Pracując już dla Amerykańskiej Szkoły Podstawowej w Gdyni (od 1996r), szlifowałam mój nauczycielski warsztat w Nowym Jorku i Anglii.

Zależy mi by wspólnymi siłami z uczniami - w sposób zrozumiały i praktyczny - budować gramatyczny fundament języka, rozbudzić ich ciekawość do świata i ludzi. Fascynuje mnie proces poznawczy, jaki każdy z moich uczniów przechodzi na swój wyjątkowy i niepowtarzalny sposób.

Uwielbiam podróże, te dosłowne i w przenośni. Odkrywanie nowych miejsc, poznawanie nowych ludzi, ich stylu życia, myślenia, idei. To ogromnie mnie wzbogaca. Satysfakcja, jaką czerpię z faktu, że razem wędrujemy po mapie geograficznej, historycznej i kulturowej świata jest źródłem mojego zawodowego spełnienia. Gdyby nie to, nie byłabym tym, kim dziś jestem.

nauczanie wczesnoszkolne, język angielski

Absolwentka Filologii Angielskiej oraz Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych na Uniwersytecie Gdańskim i studiów podyplomowych z zakresu wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej

Wierzę, że bez dobrych relacji nie ma efektywnej nauki. O wiele bardziej istotne od wszystkich metod nauczania jest podejście nauczyciela i jego nastawienie. "Wszystkie dzieci przychodząc do szkoły mają ogromny zapał do nauki. Nie chodzi zatem o to, by ten zapał rozbudzać, ale o to, by go nie zniszczyć (…) Dobry wychowawca, który nie wtłacza a wyzwala, nie ciągnie a wznosi, nie ugniata a kształtuje, nie dyktuje a uczy, nie żąda a zapytuje – przeżyje wraz z dziećmi wiele natchnionych chwil."- J. Korczak. Tego właśnie życzę i dzieciom i sobie:)

Bliskia mi jest myśl Ryszarda Kapuścińskiego „Istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej."

język niemiecki

Absolwentka Germanistyki na Uniwersytecie Gdańskim oraz Psychologii na Uniwersytecie Łódzkim.

"Wer fremde Sprachen nicht kennt, weiß nichts von seiner eigenen."* – powiedział J. W. Goethe. Przekonuję uczniów, że znajomość języka obcego to coś więcej niż umiejętność komunikacji, to poszerzanie horyzontów i wędrówka w głąb samego siebie.

Bardzo lubię niemieckie kryminały i literaturę historyczną. Pełne uwielbienia oczy mojej psiny i dobra, szwajcarska czekolada zawsze rozmiękczają moje serce.

* “Kto nie zna języków obcych, nie wie nic o swoim własnym.“

nauczyciel wf-u

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Gdańsku, instruktor łyżwiarstwa figurowego, narciarstwa, gimnastyki i pływania.

Od 13 lat uczę w Amerykańskiej Szkole Podstawowej, gdzie z dużym powodzeniem wdrażam do programu nauczania zajęcia na łyżwach, rolkach, deskorolkach, a także lekcje tańca. Od wielu lat związana jestem z łyżwiarstwem figurowym, jako instruktor nauki jazdy dla dzieci, dorosłych i studentów AWFiS w Gdańsku oraz sędzia.

Od 2015 roku jestem zaangażowana w działalność Fundacji ,,Sport na Zdrowie” przy projekcie ,,REStart – Rehabilitacja, Edukacja i Sport na Zdrowie”, gdzie prowadzę zajęcia sportowe dla dzieci i młodzieży.

nauczyciel wf-u

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku na kierunkach Wychowanie Fizyczne oraz Turystyka i Rekreacja. Trener II klasy pływania. Wychowawca kolonijny. Animator czasu wolnego. Ratownik WOPR

Wierzę, że ruch, zabawa i przyjazna atmosfera sprzyja uczeniu się. Ważne jest dla mnie, by dzieci czerpały radość z aktywności fizycznej i dzięki niej:

  • pokonywały swoje słabości,
  • osiągały sukcesy,
  • jeszcze lepiej rozwijały się na wszystkich płaszczyznach.

"If you can dream it, you can do it" - Walt Disney

matematyka

Czarowi nauk przyrodniczych oraz inżynieryjno technicznych uległam studiując na Politechnice Gdańskiej, Akademii Morskiej oraz Uniwersytecie Vitus Bering w Danii. W swojej pracy staram się przekazać swoją pasję do matematyki i fizyki, ich niezwykłość i zastosowanie w otaczającym nas świecie.

W czasie wolnym wędruję po górach i zwiedzam tajemnicze zakątki Europy, docierając rowerem w najpiękniejsze miejsca.